Zrozumienie preambuły umowy: Kamień węgielny skutecznych kontraktów logistycznych
Znaczenie preambuł w umowach logistycznych Logistyka zajmuje się przemieszczaniem towarów z punktu A do punktu B w jak najbardziej efektywny…
Twoja „prośba” to obrona lub argument przedstawiony przed sądem, który wyjaśnia punkt widzenia oskarżonego lub powody jego działań. Ta technika radzenia sobie z sądem może być porównana do wyjaśniania klientom, dlaczego muszą dłużej czekać na produkt lub dlaczego system logistyczny nie może natychmiast zrealizować swoich obowiązków. Planiści logistyki powinni być czujni, jeśli chodzi o ich produkty. Zawsze najlepiej jest znać powody, dla których produkt zajął więcej czasu niż planowano lub dlaczego występują problemy z łańcuchem dostaw. Liczysz na to, że ława przysięgłych będzie miała dla ciebie współczucie. Liczysz na to, że ława przysięgłych zrozumie, co zrobiłeś i dlaczego to zrobiłeś. Liczysz na to, że ława przysięgłych dostrzega okoliczności łagodzące. Oni nie dbają. Tak, nie dbają. Najważniejszą rzeczą, która ich interesuje, jest to, jak twoje działanie wpływa na nich, a nie wynik twoich działań. Nieprzygotowanie się do sądu jest jak próba przekształcenia łańcucha dostaw bez oceny wyniku. Tak, odkryjesz później, że popełniłeś błędy w tym procesie, ale zazwyczaj jest już za późno, ponieważ jesteś już w sądzie. Możesz wygrać moment na podstawie początkowej prośby, ale przegrać sprawę na końcu, ponieważ ława przysięgłych ma krótką pamięć, a ponowne zwołanie jest trudne, jeśli nie są zadowoleni.
W logistyce kluczowe jest, abyś ty i twój zespół ocenili całą sytuację. Musisz zrozumieć powody problemu(-ów) i wygenerować wykonalne rozwiązanie do przedstawienia zarządowi. Jeśli nie jesteś gotowy na całą dyskusję, twoja firma może skończyć płacąc więcej za problem, niż zapłaciłaby, gdyby nie poszła do sądu. Prosta analiza przypadku pokazuje, że zamiast ponownie oceniać cały system w poszukiwaniu prostego rozwiązania, firma, która traciła klientów, ponieważ nie mogła zrealizować zamówień, poszła do sądu z godną uwagi prośbą, że „Nie dbamy o naszych klientów.” Sąd przyjął prośbę i uznał firmę za odpowiedzialną za problem. Nie tylko firma zaciągnęła dług, aby zapłacić ławie przysięgłych, ale także zbankrutowała, ponieważ nie zaspokoiła potrzeb swoich klientów i nie zajęła się problemami w łańcuchu dostaw.
Analiza przypadku pokazuje, że lepiej jest przeanalizować dowody i być w stanie pokazać, że firma nie jest w pełni winna problemowi, a problemy wystąpiły w dużej części łańcucha dostaw. Powód, dla którego chcesz wygrać tę sprawę, opiera się na kwocie pieniędzy zaangażowanej w sprawę. Odpowiedzialność firmy przekraczała miliard dolarów. Ich prośba została przyjęta, a ława przysięgłych dała firmie tydzień na znalezienie pieniędzy na zapłatę kary. W większości przypadków prawnik zaangażowany w sprawę mówi firmie, aby rozważyła opcje rozwiązania problemu. Jeśli wiesz, że jesteś odpowiedzialny za całą kwotę, weź pożyczkę i zrób ustalenia dotyczące płatności. Jeśli nie masz środków, rozważ sprzedaż aktywów, aby pokryć problem. Inną opcją jest złożenie wniosku o upadłość. Oczywiście jest to ogólne podejście. W analizie przypadku firma przeszła przez cały łańcuch dostaw i odkryła, że operacja lekkiej produkcji zwiększyła koszty o kolejne pięćdziesiąt procent w sezonie szczytowym, aby zrekompensować straty głównego procesu produkcyjnego z zewnętrznej pojemności.
Sąd stwierdził, że firma nie monitorowała procesu prawidłowo, aby zobaczyć, że utrata wolumenu u jednego dostawcy spowodowała całkowitą zmianę mapy łańcucha dostaw. Firma nie zajęła się problemem, co doprowadziło do większego zadłużenia i utraty zdolności do zaspokajania potrzeb swoich klientów. Znaczenie wiedzy co możesz prosić w sądzie w logistyce sprowadza się do należytej staranności. Wszystko musi się odbywać, takie jak zrozumienie procesu od początku do końca. Możesz nawet zdecydować się nie wchodzić do sądu i ponownie przeanalizować system. Znalezienie problemu i zaplanowanie rozwiązania, aby go naprawić, to najlepsze podejście. Pamiętaj, że nie robisz wymówek w sądzie. Wyjaśniasz, jak problem wystąpił i jakie kroki podejmie twoja firma, aby zająć się problemem. Zrobienie tego pomoże ci wygrać sprawę. Analiza przypadku pokazuje, jak ława przysięgłych doceniła pomysł, że firma miała plan działania i nie mówiła im po prostu, że nie dbają o swoich klientów.
Aby uzyskać więcej informacji na temat prawnych próśb, możesz odwiedzić USCourts.gov.